User Tools

Site Tools


game:concept

Opis

Gra 2D, pisana z wykorzystaniem OpenGL, multiplayer. Ma przypominać liero, tylko że zamiast robaków większe ludziki.

Bronie
  1. granaty, po wciśnięciu przycisku akcji odbezpieczamy granat i odlicza się czas (np 5 sekund) widoczny tylko dla gracza który ma granat, po puszczeniu przycisku akcji granat zostaje wyrzucony
  2. koktajl Mołotowa, tor lotu taki sam jak granat, ale wybucha przy kontakcie z celem, a nie po jakimś czasie
  3. działko które można rozstawić
  4. rakiety, w przeciwieństwie do liero, chce tutaj stałą prędkość, tak żeby łatwo było celować w graczy poruszających się w powietrzu
  5. automatyczna kusza która wbija stalowe bełty po których można się wspinać
Mapy
  1. dantejskie sceny
  2. masarnia
  3. sodoma i gomora
  4. pustostan (cos jakby szpital na okulnej przed tym jak go wyburzyli, porozrzucane karnistry z benzyną)
  5. złom, gdzie jest elektromagnes który może podnosić przedmioty i wrzucać do zgniatarki
Co chcemy
  1. przeładowanie broni jak w liero, czyli każda broń ma swój własny pasek przeładowania
  2. ale amunicję do broni trzeba zbierać
  3. niektóre bronie powinny mieć odrzut, tak jak gaussgun w liero
  4. powerupy dotyczące przeładowania, np powerup który po zebraniu przeładowuje wszystkie bronie albo inny który zwiększa przeładowanie
  5. byłaby możliwość gry - dwie osoby na jednym kompie i dwie na drugim
  6. interakcja z otoczeniem
  7. możliwość ciosu pięścią co będzie również stosowane do widowiskowego znieważenia zwłok a także do interakcji z jakimś elementem (na przykład przycisk)
  8. portale, w tym “dziwne portale” czyli takie które zmieniają wektory prędkości (także losowo) oraz takie które prowadzą w losowe miejsca.
  9. nagrody(na przykład impresive) takie jak w quaku za zabicie
  10. sterowanie ma być minimalistyczne
  11. nie brać pod uwagę realizmu w kwestii poruszania się i broni
  12. powerupy (na przykład quad) podobne do tych w quaku ale z opcja ich wyłączenia na mapie
  13. bryzganie krwią
  14. ustawienia pakietów broni na serwerze i ich fajne nazwy na przykład: tłusty czwartek, wielki post
game/concept.txt · Last modified: 2016/07/13 15:41 by dmz